♥دخیــــــ باحالــــ ♥
♥دخیــــــ باحالــــ ♥

 

اونی که شما “مخ” کردی

 

خراب بود ما “تف”کردیم

 

بعله…!

 

 

 

 

http://rozup.ir/view/1548011/333.gif

 



نظرات شما عزیزان:

مونس
ساعت10:47---20 آبان 1395
عكس نوشته واقعا قشنگ بود...چرا وبت بروز نميشه؟
پاسخ:مرسي :)خب من تو اين وبم فعاليت نميكنم يه جاي ديگع زياد پست ميزارم


strangerr
ساعت22:44---19 آبان 1395
awli
behem sar bezan
پاسخ:ممنون...اوكي


محمدرضا
ساعت20:40---16 آبان 1395

پاسخ:؟؟؟؟


...
ساعت19:16---7 آبان 1395
با سلام
ببخشید من همین الان الومدم پی ویتون
شرمنده عک پروفتونو دیدم فک کردم ارشینی اخه اونم دقیقا عکس تورو گذاشته من اونو خیلیی با هم گرمیم شرمنده اگه چیز بدی گفتم فک کردم اونی ببخش
بای فعلا


نوریما ایچیزن
ساعت11:02---12 اسفند 1394
ِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ ِِِِ___________________________ِِِِِِِِِِِِ

کی به کیه...
ساعت17:32---10 بهمن 1394
من کمکتون می کنم تا افراد بیشتری از سایت یا وبلاگت بازدید کنند... کافیه سری به سایت من بزنی

جواد
ساعت23:49---25 دی 1394
سلام وبلاگت خیلی باحال و جذابه
لایک داریی


Orhan
ساعت16:17---8 دی 1394

اگر داني كه نان دادن ثواب است --- تو خود ميخور كه بغدادت خرابست !

سلام دوست عزیز سایت بسیار خوبی داری!خواستم بگم خوشحال میشم که به منم سر بزنی یا حق


یه دوست جدید
ساعت16:47---3 دی 1394
من کمکتون می کنم تا افراد بیشتری از سایت یا وبلاگت بازدید کنند... کافیه سری به سایت من بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





. |by-> ღ ♥‿♥ Mᴇʟɪɴᴀ ♥‿♥ ღ |Data-> چهار شنبه 2 دی 1394برچسب:, . 14:55
ABOUT

به وبلاگ من خوش آمدید
CATEGORIES
TAGS
LINKS
رام رایگان گوشی های هواوی
حاکم احساس
بفرمایید لبخند
ابزار وبلاگ
فيلم موي
ســــلــطـــــان مـــــوزیـــــــک
زندگي من
sitet
مَـن و تـــو 웃❤유
عڪس نوشتـہ هاے دختر تاریڪ
دنــیاے رنگــے ما دخمــلا
!!!ستارگــــان تنیس!!!
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دخي صورتي و آدرس haniyeh14.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





DES..
OTHER

خبرنامه وب سایت:





کد های مهلا و سارا

دریافت کد

دریافت کد

دریافت کد